Legió de Maria

image

És una Associació Internacional d'Apostolat dels Laícs, oberta a homes i dones, que encamina els seus membres a realitzar pràcticament la vocació de tot cristià a la santedad i a l'apostolat, d'una manera senzilla, molt a l'estil de la Mare de Déu, a qui prenen per model.

Formen grups mixtes –parroquials, extraparroquials o especialitzats– que es reuneixen setmanalment per:
- PREGAR JUNTS
- FORMAR-SE ESPIRIUALMENT
- ORGANITZAR EL SEU TREBALL APOSTÒLIC
El seu treball més específic és l'EVANGELITZACIÓ, a través del contacte personal i la visita fraternal, apropant-se amb un respecte profund i un amor actiu a:
  1. Les persones amb problemes de tota mena.
  2. Els marginats
  3. Els malalts
  4. Les persones grans
  5. Els presos
  6. Les prostitutes
  7. Els emigrants
  8. Persones acollides en hospitals i centres benèfics.
Essent el seu lema i la seva actitud interior que "a través nostre sigui Maria qui vegi i serveixi en ells el seu fill Jesucrist".

• prendre part a la vida parroquial
  • col·laborar amb les altres Associacions
  • Aportar suggeriments a Assemblees i consells
  • Ajudar a la catequesi d'adults i d'infants
  • visitar les llars de la demarcació per fer-hi arribar la veu i la presència de la Parròquia
  • estar sempre atents i disponibles per prestar qualsevol servei que se'ls pugui demanar
ESTÀS DISPOSAT TU TAMBÉ A ESTIMAR ACTIVAMENT OFERINT UNA MICA DEL TEU TEMPS?

CERQUES UN GRUP QUE T'AJUDI A VIURE UNA FE DINÀMICA?

La Legió de Maria es reuneix setmalment a la nostra Parròquia els dimarts, a les 17:30 h.
Per qualsevol informació o per tenir una conversa personal, ports trucar-nos, de 9.30 a les 11 de la nit, als números 93.230.18.13 i 93.247.99.77,
o posar-te en contacte amb nosaltres a través dels sacerdots de la Parròquia. Estem a la teva disposició.
Legió de Maria