Donde estamos Contacto

Donde estamos

Penitència

En el sagrament de la penitència, els fidels qie confessen els pecats al sacerdot autoritzat, penedint-se'n i tenint el propòsit d'esmenar-se, obtenen de Déu el perdó dels pecats comesos després del baptisme, mitjançant l'absolució donada pel ministre, i al mateix temps es reconcilien amb l'Església la qual, pecant, feriren (cf. CIC c. 959).

CELEBRACIÓ DE LA PENITÈNCIA A LA NOSTRA PARRÒQUIA:

Confessió individual                                                                                                                                                    · A la sala del confessionari: 15 minuts abans de les misses (demaneu-ho a la sagristia o al despatx parroquial).

· Sempre que calgui, demaneu al despatx parroquial o a la sagristia si hi ha un sacerdot disponible.

Celebració comunitària (amb confessió i absolució individual)
Els dijous de l’última setmana d’Advent i de Quaresma, a les 12:00 h (castellà) i a les 20:30 h (català).